Sobota 9.00 14.00

Poniedziałek - Piątek 8.00 - 17.00

Ponad

120

Ofert Pracy

 

JAK ĆWICZYĆ Z SENIOREM ?

Zanim Podopieczny rozpocznie ćwiczenia, należy pamiętać, aby koniecznie skonsultować się z lekarzem, który opiekuje się Podopiecznym. Prosimy też, aby Opiekun zapoznał się z poniższymi uwagami i zaleceniami:

Uwagi:

1. Ćwicz w dobrze przewietrzonym pomieszczeniu.

2. Ćwicz w stroju gimnastycznym.

3. Poszczególne ruchy wykonuj wolno, zachowując kolejność.

4. Ćwiczenia oddechowe wykonywać szczególnie starannie.

Zalecenia:

1. Spać należy na równym podłożu, w dobrze przewietrzonym pomieszczeniu.

2. Należy unikać wykonywania czynności zbytnio obciążających kręgosłup jak dźwiganie, skakanie, długie siedzenie zwłaszcza w pozycji pochylonej (także oglądanie telewizji).

3.Wykonując czynności codzienne starać się nie obciążać nadmiernie kręgosłupa.

4. Koniecznie należy stosować w ciągu dnia przerwy, wypoczynkowe w pozycji leżącej.

5. Zwracać uwagę na utrzymanie prawidłowej postawy ciała.

W prawidłowej postawie ciała, oglądając człowieka z profilu, głowa nie powinna być zbyt wysunięta do przodu, lecz znajdować się nad kręgosłupem, barki cofnięte, łopatki nie odstają, brzuch lekko wciągnięty

 

Zanim zaczniesz ćwiczyć, przestrzegaj ważnych zasad bezpieczeństwa:

Nie wstrzymuj oddechu podczas ćwiczeń siłowych. Może to wpływać na ciśnienie krwi.

Używaj płynnego, stałego przemieszczania ciężarów w celu dostosowania pozycji. Unikaj szarpania lub gwałtownych ruchów.

Należy unikać blokowania stawów rąk i nóg podczas napięcia mięśni.

Ból mięśni trwający kilka dni i niewielkie zmęczenie są normalne po ćwiczeniach wspomagających budowanie mięśni.

Wyczerpanie, ból stawów, mięśni i bolesne ściągania nie są normalną reakcją  po standardowym, regularnym treningu – jeśli takie dolegliwości utrzymują się zbyt długo skonsultuj się z lekarzem

Każde, nowe ćwiczenie skonsultuj z lekarzem, pamiętaj o profilaktyce!

Nie forsuj organizmu zbyt mocno, stosuj się do zasady – lepiej mniej, a częściej!

Nie stosujemy w ćwiczeniach z ludźmi starszymi!

Gwałtownych ruchów, ćwiczeń siłowych;

Skoków, przeskoków obciążających stawy biodrowe i kolanowe;

Częstych i szybkich zmian kierunku ruchu, nagłych przejść z pozycji statycznych do dynamicznych i odwrotnie;

Gwałtownych i głębokich skłonów, skrętów tułowia;

Ćwiczeń obciążających staw barkowy;

Wszelkich form statycznych wymagających dużego napięcia mięśni;

W ćwiczeniach gibkościowych nie korzystamy z pomocy współćwiczącego;

Nie wykonujemy ciągłych krążeń głowy;

Nie wykonujemy przysiadów, ograniczamy ilość ćwiczeń w klęku i w leżeniu przodem;

Nie korzystamy z przyrządów gimnastycznych i ciężkich przyborów.

Rozgrzewka!

Proszę pamiętać, że nieprzygotowanie mięśni i stawów do wysiłku kończy się kontuzją. Dlatego każdy trening należy rozpocząć od rozgrzewki.

Stań w lekkim rozkroku, unieś ręce w bok i zrób kilka krążeń dłońmi – tak, by rozruszać nadgarstki.

Następnie zatocz kilka kół wyprostowanymi rękami, potem wykonaj krążenie bioder, a na koniec krążenie stopą, ale tak, by nie odrywać palców od podłogi.

 

Błyskawiczna Rekrutacja

Telefony Kontaktowe

+ 48 730 340 005

+ 48 535 340 311

+ 48 533 848 005

LETNIA PROMOCJA !
Ambercare24 gwarantuje każdej Opiekunce, która wyjedzie do pracy z naszą firmą w terminie od 21 kwietnia do 31 sierpnia 2018 roku na okres 2 miesięcy bonus w kwocie 100 euro netto. Jeżeli Opiekunka przepracuje 3 miesiące bez zjazdu otrzyma bonus w kwocie 150 euro netto. A opiekunka, która przepracuje 4 miesiące lub dłużej otrzyma bonus w kwocie 250 euro netto. Promocja aktualna do odwołania.

LETNIA PROMOCJA ! w gwarze śląskiej….

Słuchejcie dziołchy, co do łopieki do Nimców jeździcie ! Amberker do wom rychtik to, czego łod innych nie dostaniecie ! Yno u nas każdo kiero do roboty wyjedzie łod 21 kwiytnia, do 31 siyrpnia na cołkie 2 miesionce dostanie łod Ambera aż 100 ojro na rynka za darmo !
Jak w robocie bydzie 3 miesionce bez przijeżdżania do dom, to i 150 ojro bydzie wasze! A jak rychtik kocho robić i cołki 4 miesionce do nos nie przijedzie, to aże 250 ojro do kapsy dostanie!
Zgłoszejcie się do nas wartko, szczyrknijcie telefonym, albo napiszcie mejlym. Yno drapko, bo roboty może braknąć do wszystkich!
Czekomy na wos do łodwołanio.
LETNIA PROMOCJA !
↑ Zwiń↓ Rozwiń