Ponad

120

Ofert Pracy

Sobota 9.00 14.00

Poniedziałek - Piątek 8.00 - 18.00

 

JAK TELEFONOWAĆ DO POLSKI

Kontakt z własną rodziną i znajomymi w Polsce jest nieodzowną potrzebą każdego, kto doświadczył pracy za granicą. Jednak prosta z pozoru czynność , jaką jest telefonowanie lub mailowanie, może niekiedy sprawić kłopot Opiekunce lub wnieść niepotrzebny dyskomfort w stosunkach z rodziną i podopiecznym. A to skutkuje niepotrzebną złością i zdenerwowaniem.

Jak temu zapobiec, co wolno a co nie wolno Opiekunce oraz jak tanio i skutecznie utrzymywać stały kontakt z bliskimi w Polsce ? Tego wszystkiego tutaj się dowiecie.

Kierunek do Polski + 48 …..

Jeżeli przebywasz za granicą i telefonujesz do Polski koniecznie na początku przed właściwym numerem telefonu musisz wpisać nr kierunkowy do naszego kraju !

Możesz zrobić to na dwa sposoby : wybrać +48 lub wybrać 0048 a następnie numer do którego dzwonisz np.: jeżeli chcesz zadzwonić do naszej firmy AMBERCARE24 wybierz:

+48 730 49 77 70 lub 0048 730 49 77 70 (wewnętrzny “1”)

TELEFON STACJONARNY w domu podopiecznego !

Każda Opiekunka przebywając u rodziny ( u podopiecznego ) powinna ustalić zasady korzystania z telefonu stacjonarnego w domu podopiecznego. Należy się upewnić czy wolno jej dzwonić i na jakich zasadach nastąpi rozliczenie za wykonane rozmowy. Proszę pamiętać, że zasady ustalamy nie tylko z osobą którą się opiekujemy ale przede wszystkim z opiekunem prawnym osoby podopiecznej. Jest to o tyle ważne, że osoba starsza, którą się opiekujemy, nie zawsze dobrze kojarzy fakty i bez problemu może nam wyrazić zgodę ale jej rodzina ( czyli najczęściej osoba będąca opiekunem prawnym , która płaci rachunki za opiekę i za dom ), może mieć całkowicie odmienne zdanie. Nasza umowa z rodziną nie obejmuje bezpłatnych rozmów telefonicznych !

W obecnych czasach prawie standardem jest, że większość rodzin wykupuje ryczałtowe abonamenty na telefon stacjonarny, pozwalające na darmowe telefony do Polski na numery stacjonarne. Jest to duże ułatwienie dla pracujących opiekunów. Możliwe są też opcje z ryczałtem na telefony komórkowe w Polsce ale jest to opcja mniej popularna i droższa, i nie każda rodzina skłonna jest zainwestować .

Nie możemy też wyklucz, że rodzina nie zezwala Opiekunce na telefonowanie poza sytuacjami wyjątkowymi i nagłymi. Należy bezwzględnie uszanować taka decyzję. Musimy tutaj dodać, że na etapie opisywania oferty kandydatce ( rekrutowania ) , może ona poprosić pracownika rekrutacji ( koordynatora Ambercare24 ) o dokładne informacje dotyczące możliwości korzystania z telefonu stacjonarnego w domu podopiecznego. Takie informacje są całkowicie jawne, a jeżeli nie są określone, to pracownicy naszej firmy błyskawicznie skontaktują się z rodzina podopiecznego i w wyjaśnią na jakich zasadach jest możliwość korzystania z telefonu stacjonarnego.

Rachunek za telefon stacjonarny w Niemczech zazwyczaj przychodzi około 10-tego każdego miesiąca. Dlatego w przypadku konieczności rozliczenia się z wykonanych rozmów należy się liczyć z terminem do około 20-tego każdego miesiąca ponieważ zanim rodzina prześle billing do naszej firmy , trwa to kilka dni. Potrącenie za wykonane rozmowy telefoniczne może być dokonane przez nasza firmę tylko na podstawie przesłanego bilingu telefonicznego.

KORZYSTANIE Z WŁASNEGO TELEFONU KOMÓRKOWEGO Z NUMEREM POLSKIM

Obecnie operatorzy sieci komórkowych mają obowiązek zniesienia dodatkowej opłaty za udostępnienie połączeń w całej Unii, czyli tak zwanego RAMINGU. Przepis obowiązuje na terenie całej Unii Europejskiej. Dzięki temu możemy korzystać z telefonu komórkowego z aktywacją zakupioną w Polsce na tych samych zasadach w całych Niemczech i Luksemburgu bez obawy o naliczanie wysokich opłat pod warunkiem, że dzwonimy na drugi numer polski.

Jednak należy pamiętać, że w momencie przebywania za granicą, gdy dzwonimy z numeru polskiego (karty zakupionej i zarejestrowanej w Polsce) na numer zagraniczny np.: niemiecki (komórkowy lub stacjonarny) to opłata nadal jest naliczana i to bardzo wysoka.

Niejedna Opiekunka zdziwiła się zapewne, gdy po kilku minutach rozmowy z koleżanką posługującą się numerem niemieckim lub rozmowy z niemiecką rodziną posługującą się numerem stacjonarnym, konto jej telefonu skurczyło się drastycznie.

Dlatego, aby było tanio, należy przestrzegać pewnych zasad:

  • dzwonić z polskiego numeru tylko na numer polski, pod warunkiem, że rozmówca przebywa w momencie rozmowy na terenie Unii Europejskiej, może to być Polska, Niemcy, Luksemburg, itp… a nie USA lub Turcja!
  • starać się, w miarę możliwości, nie dzwonić z polskiego numeru na numery zagraniczne np.: niemieckie, jeżeli nie mamy potrzeby, a jeżeli musimy odbyć rozmowę, starać się rozmawiać zwięźle i krótko (np.: gdy dzwonimy do kierowcy naszego przewoźnika posługującego się numerem niemieckim!)
  • będąc np.: w Niemczech, kupić sobie niemiecką kartę telefoniczną i korzystać z niej w przypadku konieczność telefonowania na numery niemieckie, co zapewni nam tanie rozmowy bez obawy o doliczenie nieproporcjonalnych liczb do naszego rachunku w abonamencie telefonicznym.

Ważne jest, aby o nowym numerze powiadomić nie tylko bliskich i koleżanki, ale także naszą firmę. To zapewni stały kontakt z firmą i ułatwi nam przepływ informacji.

KORZYSTANIE Z TELEFONU KOMÓRKOWEGO Z NUMEREM NIEMIECKIM ( ZAGRANICZNYM )

Każda doświadczona Opiekunka wie, że po przyjeździe do rodziny w Niemczech dużo korzystniej jest udać się do najbliższego marketu i zakupić sobie kartę telefoniczną niemiecką. Koszt takiej karty waha się w granicach 5-20 euro ale dzięki temu można dzwonić na niemieckie numery o wiele taniej niż z telefonu z kartą polskiego operatora. Ma to znaczenie, gdy wiemy, ze czekają nas rozmowy na numery niemieckie (+49 ….), które są dużo droższe niż rozmowy na numery polskie.

Wybór karty i sieci jest bardzo duży i każdy indywidualnie powinien przeanalizować jaką wybrać. Ideałem jest posiadanie drugiego telefonu, aby nie bawić się w wymianę karty, gdy zachodzi potrzeba korzystania z powrotem z karty polskiego operatora.

Uwaga!

W przypadku używania podczas pracy w Niemczech niemieckiej karty telefonicznej proszę nie zapominać o wysłaniu informacji ( nawet SMS ) do naszej firmy z nowym numerem telefonu. Jest to bardzo ważne w momencie powrotu, gdy Ambercare24 i przewoźnik potrzebuje skontaktować się z Opiekunką, aby ustalić godzinę odbioru jej z domu osoby podopiecznej.

Nową kartę najczęściej należy aktywować przez Internet. Jeżeli Opiekunka nie posiada w domu Internetu może skorzystać w wielu miejscach, gdzie WI-FI jest darmowe np.: sklepy Media Markt, Saturn, restauracje MC Donald, stacje paliw…

INTERNET. KORZYSTANIE Z POCZTY E-MAILOWEJ LUB SCAYPE

Dzięki rozwojowi Internetu obecnie każda Opiekunka posiada wiele możliwości kontaktowania się z rodzina w Polsce. Jednym z popularnych sposobów jest korzystanie ze Scype czyli połączenia telefonu internetowego z obrazem na ekranie komputera. Jest to idealny sposób, tani i bardzo łatwy w użytkowaniu. Konto zakłada się przez Internet automatycznie . Wystarczy wejść na https://support.skype.com/pl Trzeba ustalić sobie własny login i hasło do logowania i potwierdzić rejestrację. Musimy posiadać dostęp do skrzynki E-mailowej własnej lub innej osoby aby potwierdzić rejestrację ! Jedynym utrudnienie jest dostęp do Internetu i występujące czasami opóźnienia w przesyłaniu głosu i obrazu. W praktyce obraz i głos często „ rwie się „ lub przechodzi w różnym tempie i nie zawsze razem nakłada się na siebie. No ale nie wymagajmy zbyt wiele , i tak jest to fantastyczny system.

Dostęp do Internetu jest obecnie zagwarantowany prawie u każdej rodziny w której przebywają nasze Opiekunki. Tam gdzie go nie ma, można wykupić sobie specjalny stick WI-FI, za pomocą którego uzyskujemy dostęp do Internetu do wyczerpania abonamentu. Urządzenie takie wkłada się w wolny port USB (tak jak zwykłą myszkę ! ) i konfiguruje z komputerem. Można go oczywiście odnowić po zasileniu konta. Urządzenia takie można kupić praktycznie w każdym markecie w cenie 10-20 euro.

Z Internetu możemy oczywiście korzystać na wiele sposobów. Najpopularniejszy to wysyłanie wiadomości tekstowych za pomocą skrzynki E-mailowej. Sposób ten jest obecnie najczęściej wykorzystywanym sposobem przesyłania wiadomości. Kontakt taki daje możliwość porozumiewania się z członkami rodziny, firmą, urzędami i innymi instytucjami w kraju ojczystym i kraju w którym pracujemy a przy tym daje nam dostęp do olbrzymiej bazy informacji o wszystkim przez korzystanie w wyszukiwarek Internetowych. Darmową skrzynkę najlepiej założyć na jednym z portali usługowych. Popularne portale to Gmail, WP ( wirtualnapolska ), Interia, itp.. przydatne linki: http://wydajnykomputer.pl/jak-zalozyc-konto-pocztowe-gmail lub http://pl.ccm.net/faq/6160-jak-zalozyc-konto-na-wp-pl

Błyskawiczna Rekrutacja

Telefony Kontaktowe

+ 48 730 49 77 70

+ 48 730 49 77 71

WYMAGANIA STAWIANE OPIEKUNKOM

PORADY ZAWODOWE I KULINARNE

NIEMCY, LUKSEMBURG, ludzie, zwyczaje

OSOBY STARSZE DO OPIEKI

Dane Kontaktowe
Ambercare24 Sp. z o.o. Sp.k.
  • ul Długa 44/50
  • 00-241 Warszawa
  • +48 22 299 49 52
  • hurt@ambercare.pl
  • rekrutacja@ambercare24.pl
Godziny Pracy
  • Poniedziałek8.00 - 16.00
  • Wtorek8.00 - 16.00
  • Środa8.00 - 16.00
  • Czwartek8.00 - 16.00
  • Piątek8.00 - 16.00
  • SobotaZamknięte
  • NiedzielaZamknięte

Każda Opiekunka (lub Opiekun), która/-y zdecyduje się towarzyszyć naszym Podopiecznym w okresie ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA i Nowego Roku otrzyma dodatkowo Premią Świąteczną w wysokości 250 euro netto.
Premia dotyczy dni 24, 25, 26 grudnia 2019 oraz 31 grudnia 2019  i 1 stycznia 2020. 

Dodatkowo, jeżeli Opiekunka lub Opiekun pozostanie w tym okresie na zleceniu dłużej niż trzy miesiące to do Premii dodamy dodatkowe 50 euro netto więcej.
Tym samym, jeżeli Opiekunka lub Opiekun pozostanie na zleceniu w Święta i Nowy Rok pozostając na zleceniu 3 miesiące to otrzyma 300 euro netto. 

 

Ambercare24 z nami  zawsze warto!

Promocja
↑ Zwiń↓ Rozwiń